2014. december 3., szerda

Kusadasi

Hát srácok, itt sem jártam mostanában. Hogy ha pontos szeretnék lenni: először mentem ki a városba. Legutóbb valahogy nem volt szimpi a hely. A kikötőn kívül nem mentem sehová. Most vettem a bátorságomat s kiballagtam a városba.







Egy nagyon hangulatos kisváros tárul az ember szeme elé. Hatalmas bazár az egész. Turistákra kihegyezve, olyan árakkal is. Egy kv: tíz euro. Hm. Illetve akkor, ha az embernek nincs török lírája mert akkor csak öt. (Na most ez azért jó, mert öt líra kicsit több mint két euró. Mindenesetre nem tíz!)









Hangulatos. Az emberek barátságosak. Tetszik ez a hely!





Az utcai cipőpucoló(!) munkaállomása.


















Épp akkor volt beszállítás a nagy hajóba, amikor visszaértem a kikötőbe. Mondja az egyik tiszt, hogy kérem, siessen. Mire én, hogy nincs rá okom, majd megvárnak. De siessek, mert itt hagynak. Na jó, csakhogy én a másik hajóval vagyok, az nem baj? Majd otthagytam. Szép napot mindenkinek!